Käyttöehdot
Yleistä
Laviss Lifestyle Oy, y-tunnus: 3283492-3, osoite: Päivänkaari 14E, 02210 Espoo, SUOMI; myy tuotteita yrityksille sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Näytä ehtoja sovelletaan verkkokaupastamme tehtyihin tilauksiin sekä toimituksiin.
Nämä käyttöehdot ovat voimassa 1.8.2022 alkaen. Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtoja, joten ole hyvä ja tarkista ehdot ennen kuin tilaat verkkokaupastamme.
Tuotteet ja hinnat
Verkkokaupassamme olevien tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on jokaisen tuotteen tuote-sivulla. Pidätämme oikeuden tuotteiden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkista yllä olevat summat ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv) ja näet ALV:n määrän ostoskorista ja tilausvahvistuksesta.
Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Tuotteet pakkaus
10 krossia hintainen on vakiopakkaus, ja emme pakata erikseen.
Käyttäjätunnuksen rekisteröinti
Rekisteröinti ei ole pakollista ostaaksesi tuotteita Laviss verkkokaupasta, mutta saat lisäetuja rekisteröityneenä asiakkaana:
- Yksinkertainen ja helppo - tiedot täytetään vain kerran
- Saat päivitetyt tiedot tilauksestasi
- Voit hallita tuotteita yksilöllisillä ostoslistoilla ja paljon muuta
Toimituskulut
Mahdollisten toimituskulujen suuruus riippuu itse tuotteesta (esim. painosta ja pakkauksesta) ja valitusta toimitustavasta. Toimituskulujen summa (jos sellaisia on) lisätään automaattisesti tilauksesi kokonaissummaan ja näet toimituskulujen määrän (jos sellaisia on) ostoskorissasi ennen tilauksen hyväksymistä.
Tilaus ja sopimus
Voit tilata tuotteet verkkokaupastamme lisäämällä ne ostoskoriin ja hyväksymällä tilauksesi ja maksamalla sen maksun kassalla. Kun tilaat verkkokaupastamme, pyydämme sinua lukemaan ja hyväksymään tilaushetkellä voimassa olevat toimitusehdot ja maksut.
Kun olet tilannut tuotteesi, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistuksen, että tilauksesi on vastaanotettu ja hyväksytty. Tilausvahvistuksessa mainitaan tilaamasi tuotteet ja niiden hinta.
Hyväksymäsi tilauksesi, jonka olemme vahvistaneet (paitsi siltä osin kuin alla olevaa peruutusoikeutta voidaan soveltaa), on sitova ja muodostaa yhdessä näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen meidän välillämme.
Maksutapa
Voit valita maksutavan ostoskorissasi.
Jos maksaa laskun myöhässä, laskusta peritään 8 % viivästykorkoa. Korko lasketaan lain mukaan.
Tilausvahvistus
Tilauksen jälkeen lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostilla joten ole hyvä ja varmista että sähköpostiosoite on oikea. Tilausvahvistuksessa myös vahvistamme maksotavan. Jos tilausta ei voidakaan hyväksyä, otamme yhteyttä mahdollisimman pian.
Toimitus
Toimitamme tilauksesi tilauksen aikana valitsemalla toimitustavalla.
Toimitusaika
Tyypillinen toimitusaikamme Euroopan unionin maihin ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-8 päivää. Tarkemmat toimitusajat näkyvät Toimitusehdot ja maksu -sivulla.
Peruutus ja palautusoikeus
Jos olet kuluttaja, sinulla on kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus peruuttaa tilauksesi ilmoittamalla peruutuksestasi meille viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut tavaran tai toimituksen viimeisen erän tai jos se on kysymys tavaroiden säännöllisistä toimituksista viimeistään 14 päivän kuluttua ensimmäisen lähetyksen vastaanottamisesta.
Sinun tulee tehdä peruutusilmoitus selkeästi esimerkiksi käyttämällä peruutusilmoituslomakettamme, lähettämällä ilmoituksesi alla olevaan sähköpostiosoitteeseesi tai kirjallisella ilmoituksella, joka on liitetty tavaran palautukseen.
Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, käyttämättömiä ja hyvin pakattuja palautusta varten.
Jos peruutat tilauksesi, sinun on palautettava tuotteet viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä alla näissä ehdoissa mainittuun palautusosoitteeseen. Tarvittaessa sinun on todistettava, että tavarat on palautettu edellä mainitun palautusajan kuluessa (esim. näyttämällä palautuskuitti). Sinun on maksettava tavaroiden palautuskustannukset. Tällaisia kuluja ei palauteta sinulle.
Liitä palautuksen yhteydessä nimesi, yhteystietosi ja tilinumerosi, jotta voimme maksaa tilauksesi maksun takaisin sinulle. Palautamme tällaisen maksun sinulle viipymättä kuluttajansuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Laviss Lifestyle Oy
Päivänkaari 14E
02210 Espoo
SUOMI
Toimituksen tarkastus, virheet sekä ongelmat
Tarkista lähetys välittömästi vastaanotettuasi se. Mikäli tuote puuttuu tai on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai toimitus ei muuten ole tilauksen mukainen tai jos tuotteessa on vikaa, ilmoita siitä asiakaspalveluumme viipymättä, viimeistään 14 päivän kuluessa, jotta voimme sopia kuinka tilanne korjataan. Kuluttajien tilaamiin tuotteisiin liittyvissä virheissä noudatamme kuluttajansuojalakia.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa mielellään kysymyksissä tai tilaukseen liittyvissä asioissa.
info@laviss.fi
Whatsapp tai puhelin: +358 50 3677 389
Maanantaista perjantaihin: 9.00 - 20.00
Takuu
Strassit on valmistettu lasista, hartsista tai akryylistä. On yleistä, että pinnassa on pieniä naarmuja valmistusprosessin aikana sekä niiden pakkaamisesta tehtaalla aina toimitukseen asti.
Laviss Lifestyle ei vastaa hienoista naarmuista, pitkän käytön jälkeisistä naarmuista ja strassien haalistumista. On luonnollista, että strassit naarmuuntuvat ajan kanssa. Myös strassiväri ja sen AB-pinnoite saattavat haalistua.
Tuotekuvat ja tuote
AB päällysteestä sekä kuvakulmasta johtuen värit voivat hieman vaihdella.
Olethan yhteydessä info@laviss.fi jos tilasit väärän värin.
Vastuun rajoitus
Laviss Lifestyle Oy ei vastaa tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvistä tai niistä aiheutuvista välittömistä, välillisistä tai muista vahingoista, paitsi siltä osin kuin kuluttajasuojalaissa tai muussa sovellettavassa laissa määrätään.
Erimielisyydet
Mikäli tilauksessasi on erimielisyyksiä, haluamme ratkaista ne ensisijaisesti kanssasi. Ota siis yhteyttä asiakaspalveluumme tällaisissa asioissa, jotta voimme yrittää ratkaista asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei voida ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen kuin asia viedään kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, kuluttajan tulee ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.